Grasz w zielone? Gram! - czyli TAG: Kocham Wiosnę!







Do zabawy w tagi zaprosiła mnie Angelika z bloga Angelika Niedźwiedzka Beauty Blog, z chęcią odpowiem więc na jedenaście wiosennych pytań. 
Zapraszam! :)
1. Ulubiony wiosenny lakier

Semilac 082 Luminous Cyclamen - jest o kolor raczej ciemny, mogłoby się wydawać jesienno-zimowy. Ciemny róż z drobinkami, które nadają pięknej, fioletowej poświaty.



2. Ulubiony wiosenny produkt do ust

Bez wątpienia Bourjois Rouge Edition Velvet w odcieniu 07 Nude Ist.

3. Ulubiony ciuch na wiosnę

Zamiast ciucha, wybrałam buty, które kupiłam kilka dni temu w sklepie typu "no-name" za niespełna 20zł. Różowe, błyszczące - mając je na nogach uśmiecham się sama do siebie.

4. Ulubiony kwiatek

Zdecydowanie goździki.

5. Ulubiony wiosenny dodatek.

Róż do policzków Wibo Smooth'n Wear w odcieniu 03 oraz podkład Bourjois Healthy Mix w odcieniu 52 Vannille.

6. Które wiosenne trendy podobają Ci się najbardziej? (Makijaż, moda, cokolwiek!)

W ten trend zdecydowanie wpisują się błyszczące, brokatowe buty. Mam zamiar kupić jeszcze jedną parę w kolorze grafitowym.



7. Ulubiona wiosenna mgiełka/perfumy?

Bezzmiennie od lat moim ulubionym zapachem jest kultowy Chanel No. 5. Niestety mój flakonik już jakiś czas temu dobił dna i powoli zbieram na kolejną sztukę.

8. Co kojarzy Ci się z wiosną?

Kwitnące drzewa, bez wątpienia. Podobno jak byłam mała, zawsze gdy ktoś pytał kiedy mam urodziny, zawsze odpowiadałam, że jak są kwiatki na drzewach.

9. Ulubiona rzecz związana z wiosną?

Kolory! Rośliny puszczają świeże, soczyście zielone listki, kwiaty kwitną, pojawiają się pierwsze motyle. Świat od razu staje się piękniejszy.

10. Czy robisz wiosenne porządki?

Raczej nie. Sprzątam raczej na bieżąco. Mam zamiar zrobić porządki w szafie, by schować grube zimowe swetry i wyciągnąć lżejsze ubrania, ale chwilowo dopadło mnie przesilenie i nie mogę się do tego zebrać.

11. Masz jakieś plany na Majówkę? 

Majówkę zapewne spędzę w pracy, na szczęście nie przeszkadza mi to szczególnie.


Do zabawy zapraszam:

Dziecko we mgle

Beauty Guardian

Maj Lena



Zachęcam do wzięcia udziału w moim Rozdaniu!


Nie zapomnijcie dodać mnie do obserwowanych (dół strony), żeby być na bieżąco z nowymi wpisami, jak również zalajkować fan page KLIK i instagrama KLIK

17 komentarzy:

  1. Już lecę odpowiadać na pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe odpowiedzi :) świetne te buciki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dość że super zdjęcia to jeszcze bardzo fajne odpowiedzi! :D

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/random-eyeshadow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie http://karolinastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosną kocham bzy ,zdecydowanie,ale goździki najdłużej stoją w wazonie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt. Ja już się czaję, kiedy będę mogła oskubać sąsiada z bzu :D

      Usuń
    2. Ja już dziś oskubałam drzewo na podwórku :D

      Usuń
  7. Rozczuliła mnie odpowiedź na pytanie kiedy masz urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag i odpowiedzi :) Odpowiedź na pytanie o urodziny, bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że z chęcią wrócisz tu znowu!

Buzi! :*