Jak zagęścić kucyka o 5cm?







Do tej recenzji zabierałam się bardzo, bardzo długo. Chyba nawet zbyt długo. Zamierzam teraz nadrobić zaległości i zapraszam Was na recenzję nieco odbiegającą od poprzednich.
Zapraszam!

Jesteście ciekawe, co jest na zdjęciu powyżej? Wygląda conajmniej dwuznacznie, wiem :)
Otóż, moje drogie, jest to wypełniacz do kucyka. Wygrałam go chyba jesienią u Eve KLIK

Przejdę zatem do konkretów.

Wbrew pozorom, wypełniacz jest dość problematyczny w użytkowaniu. Ciężko jest go zakryć włosami, tak żeby wysoki kucyk wyglądał schludnie. Niestety nie miał mi kto zrobić zdjęcia, a sama nie potrafiłam złapać ostrości, więc niestety, nie zobrazuję Wam tego.

Nieco łatwiej jest z niskim kucykiem.


Moje włosy są dość gęste, więc ciężko jest złapać je gumką wraz z wypełniaczem. Do kompletu były dołączone trzy brązowe gumki, mocno rozciągliwe, ale niestety mają tendencje do zrywania się. Mnie akualnie została tylko jedna, która wygląda w ten sposób:


Podsumowując, jest to ciekawy gadżet dla dziewczyn z cienkimi lub rzadkimi włosami, które łatwiej można złapać gumką. Jeśli jesteście zainteresowane, widziałam takie wypełniacze na allegro za niespełna 10zł.

Lubicie takie gadżety?

Zachęcam do wzięcia udziału w moim Rozdaniu!

Nie zapomnijcie dodać mnie do obserwowanych (dół strony), żeby być na bieżąco z nowymi wpisami, jak również zalajkować fan page KLIK i instagrama KLIK

11 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że z chęcią wrócisz tu znowu!

Buzi! :*