Aktualizacja włosowa oraz raport Zapuśćmy się na wiosnę





Ponownie z lekkim opóźnieniem przychodzę do Was z aktualizacją włosową i raportem z akcji Zapuśćmy się na wiosnę za miesiąc marzec.
Zapraszam!
Muszę przyznać się bez bicia, że w marcu poza jednorazowym olejowaniem skalpu olejem musztardowym, który opisywałam TUTAJ, nie stosowałam zupełnie nic, co mogłoby przyspieszyć porost moich włosów. Zabezpieczałam jedynie końcówki, które po podcięciu w lutym KLIK, są nadal ostre, gęste i już się nie rozdwajają. W związku z tym śmiem się domyślać, że udało mi się ściąć wszystkie rozjaśniane w przeszłości włosy.
W TYM poście wspominałam, że moje włosy mierząc od czoła, miały na początku marca długość 70cm. 
Mierzone wczoraj wieczorem, przy okazji robienia zdjęcia, mierzą 71cm. Czyli mój średni przyrost bez wspomagaczy wynosi równo 1cm.



Zdjęcie, (jak każde, na którym są moje włosy) nie było w żaden sposób obrabiane graficznie, dlatego kolejny raz bardzo się cieszę, że przestały rudzieć po hennie. Końcówki nie chciały zapozować do zdjęcia i są nieco zwichrowane, bo cały dzień były w lekkim koczku i nierówno się "pogniotły" (nie można nazwać tego falowaniem), dlatego wyglądają, jakby były nierowno obcięte :)

A Wam, jak minął marzec?

Nie zapomnijcie dodać mnie do obserwowanych (dół strony), żeby być na bieżąco z nowymi wpisami, jak również zalajkować fan page KLIK i instagrama KLIK

10 komentarzy:

  1. Będę Cię gonić z długością mam nadzieję :D a włoski bardzo ładne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goń kochana, goń :* fajnie, że jesteśmy na podobnym poziomie :)

      Usuń
  2. odkąd obserwuję bloga to włosy mooocno się zmieniły!!! <3 są coraz piękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie, że tak myślisz, bo ja u siebie samej średnio widzę zmiany :)

      Usuń
  3. Prezentują się pięknie :)
    Ech - chciałabym mieć 70 cm w skręcie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie 78, 5 !! hurrej, ale kurcze i tak czeka mnie strzyżenie, odwlekam to tylko w czasie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strzyżenie robi dobrze! :D Ale i tak będę Cię gonić ;)

      Usuń
  5. Jakie śliczne! Długie, zdrowe i w pięknym odcieniu brązu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że z chęcią wrócisz tu znowu!

Buzi! :*