Włosowa aktualizacja i raport zapuszczania Akcji Wiosna 2016





Jak zapewne wiecie, biorę udział w akcji Zapuśćmy się na Wiosnę 2016. Dzisiaj przedstawię Wam raport z pierwszego miesiąca, jak również włosową aktualizację za miesiąc luty.
Zapraszam!

W lutym zadbałam o moje końcowki wizytą u fryzjera, poleciało równe 10cm, czyli na początku akcji moje włosy mierzyły 67cm.

Przez pierwsze dwa tygodnie miesiąca jadłam skrzypovitę, potem jednak mój ginekolog zasugerował, żebym odstawiła wszystkie tego typu suplementy, ponieważ musiałam rozpocząć terapię hormonalną i nie chcieliśmy żadnych dziwnych skutków nieporządanych, mimo wszystko.
Starałam się również zabezpieczać końcówki świetnym serum Macadamia Oil + Collagen firmy Bioelixir, o którym wkrótce napiszę Wam więcej. Musiałam również dość często spinać włosy, ale nie zbyt ciasno, o czym pisałam TUTAJ.
Obecnie moje włosy mierzą... 70cm! Jak mama podała mi wynik sama byłam w szoku po takim dużym przyroście, ale bardzo, bardzo się cieszę z przyrostu 3cm.

zdjęcie wczoraj po wyschnięciu, w szucznym świetle

zdjęcie z dzisiaj, w świetle słonecznym
Jestem bardzo zadowolona z lutowego przyrostu, oraz mam wrażenie, że moje włosy przestały minimalnie rudzieć. Fachowe cięcie było zdecydowanie potrzebne końcówkom, które bardzo odżyły.

A czy wasze zapuszczanie w biegłym miesiącu było równie owocne?

Nie zapomnijcie dodać mnie do obserwowanych (dół strony), żeby być na bieżąco z nowymi wpisami, jak również zalajkować fan page KLIK i instagrama KLIK

13 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że z chęcią wrócisz tu znowu!

Buzi! :*