Rok prowadzenia Bloga | Rozdanie Batiste - Yankee Candle - Tangle Teezer








Kochani, na wstępie chcę Was gorąco przeprosić za moją nieobecność, lecz niestety domowy internet płata mi figle i ucieka, kiedy go potrzebuję. Mam nadzieję, że niedługo sobie z tym poradzę i wrócę do Was w normalnej częstotliwości.

Dokładnie rok temu napisałam dla Was pierwszy post. Od tamtej pory wiele się zmieniło. Kilka razy szablon, częściej drobniejsze szczegóły. Chcę jednak, by ten Blog sprawiał zarówno mnie, jak i Wam jak najwięcej przyjemności, dlatego zachęcam do wzięcia udziału w ANKIECIE. Im więcej z Was weźmie w niej udział, tym lepszy będę miała wgląd do tego, co Wam się podoba i powinnam rozbudować, a co zupełnie zmienić lub się pozbyć. W końcu, bez Was nie zaszłabym tak daleko.

W ciągu minionego roku na Blogu pojawiło się 105 wpisów, dzięki którym odwiedziliście mnie 30 000 razy i napisaliście 2000 komentarzy. Tylko w ostatnim miesiącu było Was niemal 7 000. Bloga obserwuje 107 osób, fan page na facebooku ma 144 fanów, a mój blogowo-prywatny profil na instagramie obserwuje 161 osób. Dziękuję, że jest Was tak dużo! Dzięki Wam chce mi się więcej, bardziej i lepiej! 

W ramach podziękowania przygotowałam dla Was prezent.


Rozdanie!

Kochani, tak naprawdę nie trzeba nic robić. Należy publicznie obserwować bloga, napisać coś od siebie (może być jakaś uwaga dotycząca bloga, zaproszenie na kawę, czy opowiedzenie mi jakiegoś sekretu! - co tylko zechcesz :) ) oraz podanie maila. Dodatkowo, będzie mi bardzo, bardzo miło, jeśli postanowisz udostępnić baner na swoim blogu, facebooku, google+ czy instagramie - jeśli tak zrobisz, napisz mi proszę o tym. 
Zwycięzcę wybiorę w ciągu 7 dni od zakończenia rozdania wysyłając do niego email.

Proszę każdą osobę zgłaszającą się do zabawy o pozostawienie informacji w komentarzu.




Do wygrania:

  • Szczotka Tangle Teezer Original
  • Suchy szampon Batiste Sweetie 
  • Woski Yanke Candle (3szt.): Summer Scoop, Pink Sands, Fresh Cut Roses. 
  • Gąbka do makijażu Blend It!
  • Maska do włosów Perfect.Me Frizz Stop


baner

Regulamin:
  1. Publiczne obserwowanie mojego bloga.
  2. Mieć ukończone 18 lat bądź zgodę rodziców.
  3. Konkurs trwa od 08.06.2016 do 10.07.2016 do godziny 23:59
  4. Wyniki ogłoszę do 7 dni od zakończenia rozdania wysyłając email do zwycięzcy.
  5. Zastrzegam sobie prawo do przedłużenia konkursu, w razie niewystarczającej ilości zgłoszeń (<50).
  6. Sponsorem nagród wraz z kosztami przesyłki jestem ja, autorka bloga Dzezabells Beauty Blog
  7. Biorąc udział w rozdaniu zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych (dotyczy danych do wysyłki).
  8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).


Serdecznie wszystkich zapraszam do wzięcia udziału.
Dziękuję, że jesteście!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że z chęcią wrócisz tu znowu!

Buzi! :*